Tappat orken

Har nog tappat orken att blogga... :/ Det känns inte så kul och just nu känns det lite som ett tvång, att jag måste skriva och jag måste läsa era bloggar. Men nu är jag inne i en period där jag bara vill sitta framför sims eller ligga ute i solen när vädret tillåter. Det kommer ju garanterat ändras snart och jag har inte tänkt ta någon bloggpaus. Men nu vet ni varför det är lite dåligt med uppdateringar :)

Skall försöka att läsa ikapp era bloggar också.. Man läser inte på två dagar också helt plötsligt har man 300 nya inlägg att läsa :S Jag tror att jag följer för många bloggar :P

Vikten ligger förövrigt på 52,6 kg, så jag håller mig mellan 52-53 just nu :)

3 kommentarer:

highlights sa...

haha ja om man inte är hemma en helg eller något så blire väääldigt mycket att läsa, tror jag följer för många bloggar med hah!

illusion sa...

Du ska inte känna att det är något tvång, då är det ju inte roligt längre! Jag prenumerar inte på så många bloggar, bara de jag verkligen tycker om att läsa. Det tycker jag känns mycket bättre :)

Nelmo sa...

Måste bara säga hur grymt duktig du är.

Skicka en kommentar