Tillbaka?

Blev visst en paus iaf... :/ Har ju inte skrivit på evigheter och knappt läst några bloggar på 2 ½ vecka :(

Idag visade vågen 53,3 kg! :( Så i princip samma vikt som jag var på för en månad sen... På Nationaldagen vägde jag 51,8 kg, så jag känner mig fet och misslyckad. Iofs så har det varit svårt att styra intaget det senaste, i fredags tog min kusin studenten så det blev tårta och igår firade vi min mosters födelsedag så det blev tårta...

Har jag tur så är det lite vattenvikt som gör att jag kommer upp över 53, får min mens när som nämligen. Men jag måste ta tag i vikten ordentligt nu, vill verkligen inte gå upp mer.

Idag skall jag ner på stan och träffa P och ta en fika :S Sen skall jag plugga på körskolan och övningsköra. Imorgon är det halkbanan, kommer ta halva dagen ungefär. På onsdag är det teoriprov och uppkörning! Så de här tre dagarna ligger körkortet på första prioritet och vikten på andra. Sen när jag har körkortet så kan jag komma tillbaka hit på heltid ^^

Hoppas allt är bra med er <3

2 kommentarer:

Love sa...

Halkbanan är kul! :)

sandra sa...

vet hur det känns, vi kämpar tsm! (L)

Skicka en kommentar