En snabbis bara

Hinner inte skriva så mycket nu, och inte svara på några kommentarer heller. Jag åker iväg idag, till Medelhavet :D Är borta i en vecka och när jag kommer tillbaka så skall jag försöka undvara lite tid varje dag till er och bloggen :)

Föresten, jag fick inte tvåan men jag fick ettan! Så 28 augusti flyttar jag officiellt till Malmö! :D Det jobbiga är att den 25e är uppropet... Men jag skall kolla med en kompis som bor utanför Lund om jag kanske kan bo hos honom.. Annars blir det att tälta :P Det är ju någon slags nollning under veckan, så jag känner inte riktigt för att åka hem och missa det, även om Malmös nollning verkar vara helt värdelös jämfört med tex Halmstads ^^ Och det är ändå 25 mil härifrån till Malmö.. Så det känns ju lite småjobbigt att åka ner och tillbaka på tisdagen och sen ner igen på fredagen.. 75 mil liksom, så kul är det inte att sitta i en bil :(

Fan, jag fastnar alltid när jag börjar skriva här, har inte tid ju ^^ Om tre timmar sticker vi och jag måste duscha och plocka med småsaker!

See you next week <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar