Måste...

Måste bli bättre på att blogga! Måste, måste, måste! 2 inlägg under juli, snacka om att ha tagit sommarlov från bloggen :/ Och sommarlov från ana... :( Eller inte helt men de flesta av er skulle säkerligen ha fått ett nervsammanbrott av att bli itvingade allt jag har ätit frivilligt!

Nu väger jag ungefär 53 kg.. Har legat på drygt 52 ett bra tag men nu stack siffrorna uppåt. Antagligen/förhoppningsvis för att jag fick mensen nu, men det är en klen tröst :/ Och det värsta är att när jag flyttar så tar jag med mig min svarta onda våg.. Testade den nyss och just nu visar den exakt 1 kg mer än vår vita och vår analoga våg! Så när jag flyttar "går jag upp" 1 kg rent automatiskt, för det är vad vågen visar som gäller! Och jag kan ju inte räkna bort 1 kg varje gång jag väger mig, för jag är nästan helt säker på att det inte alltid är 1 kgs skillnad, förra gången var det mer..

Dumma, dumma, dumma vågar.. Dyra är de också, så någon ny kan jag nog inte köpa. Har massa måttband iaf, men det är ju lite svårare att mäta än att väga :/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar