Det går framåt

980,5 kcal idag, det bästa resultatet på evigheter. Det kunde dock ha varit sååå mycket bättre, tog en kakbit och åt knäckebröd med marmelad och ost och yoggi mini med cornflakes till kvällsmat, istället för att köra på gröt. Varför är man så korkad att man äter något "onyttigt" bara för att det är gott, när man har möjligheten att äta något bättre? Är dock lite stolt över mig själv att jag åt en minifrukost, lunch, kvällsmat + kaka, och inget småätande där i mellan! Har bara ätit för hungern och för syns skull idag, förutom kakan då, men det blev bara EN kaka! Shit, jag låter som värsta bulimiken som är stolt över något sånt.. Men jag har småätit och tröstätit så sjuuukt mycket, det är konstigt att jag inte väger typ 70+ :S

Har dock tränat idag en stund idag, inte överdrivet mycket kalorier bortbrända men det är bättre än inget :) Så vågen borde visa minus imorgon!



Lite länge sen jag slängde med någon thinspo tycker jag.. De där benen får jag aldrig, men höfterna är ett realistiskt mål för min kroppsform, fan vad jag längtar!

2 kommentarer:

m sa...

åh andra bilden<3

kämpa på

Anonym sa...

den andra bilden ska du inte var det är inte bra

Skicka en kommentar