Vad hände?

Håller på att sortera upp alla bloggar jag läser och kollar igenom de som inte ha varit aktiva på ett tag... Tänkte kolla om någon vet vad som har hänt tjejerna, varför de har försvunnit utan ens ett hej då...

Mysan - 3 april (bara försvinna mitt i en fasta, snacka om att man blir orolig :()
Molntussar - 14 april
AnonymTjej - 15 april
Rosa Armband - 24 maj
Fetochpatetisk - 28 maj
Hyperventilate - 2 juni
Martina - 4 juni
NYCthinspo - 4 juni
Lucy - 6 juni
AnnaMaria - 17 juni
Stressed - 20 juli
Foodfreak - 23 juli
Joanna - 23 juli (saknar henne jättemycket)
Enkladdigtejp - 27 juli
Pandamuffin - 31 juli
Peerfeektion - 13 augusti

Det här är bara de som försvunnit och lämnat kvar bloggen, de adresser jag har med bloggar som är borttagna antar jag tillhör de som byt till ny adress eller lämnat ana helt.

Någon som vet något?

1 kommentarer:

illusion sa...

Jag har Mysan på bilddagboken, msn och facebook... Hon är inte försvunnen där. Vet inte varför hon slutade blogga och försvann från dungen (forum) men hon lever i alla fall. :P

Skicka en kommentar