Ensam födelsedag?

Kom på en till sak. Jag fyller år i helgen. På min födelsedag så är både min kille och P, som är min närmsta vän i stan, bortresta. På Facebook har jag alla addade kompisar i listor, alla "nära" vänner samlade i en lista.
  • 11 stycken bor i andra städer långt bort
  • 1 pluggar utomlands
  • 1 gör lumpen
  • 8 stycken är såna jag aldrig umgås med själv med utan bara genom andra
(Hittar på nya namn till mina vänner, lättare att hänga med om de har namn och inte bara bokstäver.. :P) De som är kvar är min bror, hans tjej Frida, Nathalie, Ronny och Tobbe. Min bror har lovat bort sig till Ronny, han tänkte inte på att det var min födelsedag.. Han undrade om jag ville vara med men det lär inte vara så kul för mig :/ Ronny och Nathalie är sambo, så om hon inte jobbar så skulle det vara kul.

Erik kommer garanterat vara där och honom tycker jag om ganska mycket.. Tobbe har blivit helt konstig sista tiden och drar sig undan annars hade han kanske varit där en stund och det hade varit kul.. Men även om "alla" där ute (de bor alla utanför stan i en by) är där, så är det inget kul om inte Nathalie är där... :(

Vad Frida skall göra har jag ingen aning om, antagligen åker hon hem till sina föräldrar över helgen.. Så om det ens blir av där ute så blir det brosan, Ronny och Erik och möjligtvis någon till som jag antagligen inte känner. Allt annat är bonus.. FAAAN vad surt! De senaste åren har jag "hatat" att fylla år och det här året gör det inte bättre direkt..

I värsta fall får jag väl gå ut och supa (ensam) vilket är sååå kul i den här stan... Fyller i alla fall så mycket att jag garanterat kommer in alla dagar vår ENDA krog har öppet :P

Så, nu har jag beklagat mig tillräckligt mycket för idag ^^ Förlåt att jag är så oerhört tråkig :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar