Går neråt

Haha, jag är fan patetisk :(
  • Ännu mer glass
  • Majskrokar
  • PJ sandwich
  • Kaka
  • Plommon
  • Vindruvor
Är fan uppe i 1142 kalorier idag!!!! Jag hatar mig själv så äckligt mycket just nu, fattar inte hur jag kan vräka i mig så mycket. Detta är antagligen den värsta dagen i matväg på evigheter, kommer seriöst inte ihåg när jag hade en sån här hetsätning senast..

Och psykiskt... Jag mår skit och det är ett under att jag inte har skurit mig. Jag önskar att det fanns någon jag kunde prata med om det som jag tänker på men det gör det inte. Inte någon vän och inte min kille, behöver bolla det här med någon annan. Önskar att jag kunde skriva allt här, men min kille bestämde tydligen att jag inte fick ha några som helst hemligheter för han har snokat fram den här adressen och läser här trots att jag sa att jag inte ville att han skulle läsa bloggen. Soooo that kind of sucks.. Och jag vågar inte skriva dagbok på datorn för den har min kille också snokat i förr. Han har aldrig sagt att han har kollat igenom mina vanliga anteckningsböcker så jag kanske kan skriva i dem.. Men å andra sidan har jag aldrig frågat honom om det, han har ju aldrig erkänt något utan att jag har ställt honom emot vägen... :/

Fan, jag hatar det här!

2 kommentarer:

Love sa...

Grattis i förskott :)
Föresten, du kan ju skaffa en lösenordsskyddad blogg. Då kan han ju inte snoka...

Anonym sa...

Tjo! bara undrar vad din blogg handlar om?..
:) svara gärna på min
http://lindshe.blogg.se

Skicka en kommentar