Seeeg

Vikten har inte ändrats sen igår.. Ganska skönt egentligen, föredrar att den ligger still än att den hoppar upp och ner hela tiden.

Var lite dum i huvudet innan och åt glass.. Två portioner.... *skäms* 490 kcal bara där. Är uppe i drygt 1000 kcal och har inte tränat någonting. Men det är bara kvällsmaten kvar, funderar på råg- och havrekligröt med jordgubbar och blåbär. Kommer upp i 1190 kcal då, och det är faktiskt det bästa resultatet på hur länge som helst.

Har rensat lite bland mina etiketter/taggar, så nu har jag bara drygt 20 mot en halv miljard som jag hade innan :P Var på arbetsförmedlingen innan också, på ungdomsinformation.. Det var lite givande iaf :P

Bara svamlar, vet egentligen inte vad jag vill ha sagt. Lägger mig nog och kollar på South Park nu :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar