Svenska Hollywoodfruar

Någon som såg det? Jag och mamma fastnade framför det, hade inte tänkt se det men kanalen stod på och vi drogs in direkt :P Egentligen verkar det vara ett asdåligt program, men det var kul och jag kan nästan tänka mig att följa det. Och Anna Anka! Vilken kropp! Inte sån kropp att man reagerade direkt men började man kolla ordentligt så såg man ben överallt. Bara ben och muskler! Och det eftertraktade mellanrummet mellan låren ;) Men hon har ju jobbat hårt för det. Och så jävla snygg i sin klänning och smycken på Pauls uppträdande, men jag fattar inte hur man kan komma upp i 17,5 miljoner kronor på det man har på sig! *vill också vara rik*

Har sett det sista avsnittet av True Blood säsong 2 idag och måste vänta tills juni på säsong 3! :( Tur att trösten kommer imorgon när man kan tanka säsongsstarten av Gossip Girl! <3

Tränade inte idag som planerat... Och åt kvällsmat med mamma och pappa framför tvn, så det blev en skål flingor, ett glas oboy, 6 brandtskorpor (=225 kcal) med marmelad och ost.. Herrefuckingdjävlar! 880 kalorier på ett mål, det är ju där jag vill ligga på dagsintag. Blev 1660 kcal istället.... :/ Men bättre än förra veckan, blev ett genomsnitt på 1818 kcal/dag och då sjönk intag ändå till "endast" 1240 kcal igår..

Vikten låg på 52,3 kg idag, gick upp 3 hg förra veckan mao.. Är ganska förvånad över det med tanke på hur jag har svullat och nu har jag ändå mens = vågen visar lite extra.. o.O Måste lägga upp en plan för min viktnedgång, går så mycket lättare då. Åh, jag känner förfan hur låren bara växer och växer!

2 kommentarer:

C sa...

sv: jo det är ju så. haha, tittade också på det där programmet och man skrattar ju åt hur blåsta kvinnorna verkar vara :D men samtidigt är det underhållande att titta på, man vill ju leva i deras värld!

Ejje sa...

Va bra:) Kände mig väldigt glad idag för första gången på länge, men det beror nog kanske mer på xanoren. Jag har ju inte käkat sertralin i mer än några dagar.

Skicka en kommentar