Apotek :(

Jag har varit nere på körskolan och övningskört idag :) Det gick riktigt bra, läraren märkte att jag har blivit mycket bättre på att använda kopplingen och det flyter på mycket bättre. Nu gäller det bara att köra mer hemma, men mamma är hemma mycket mer nu än vad hon var i höstas, så det kommer nog bli en del körande. :) Det jobbigaste är teorin, när det kommer till regler om släp och om motorn. Är totalt ointresserad :P

Efter körningen stack jag till apoteket för att hämta ut min medicin, tro ni inte att jag hade för lite pengar på kortet? Typ 10 kronor för lite... Så nu har jag fört över lite mer pengar för att sticka ner imorgon och hämta det... Det känns så jobbigt :( Efter att jag lämnade apoteket så började jag gråta, tyckte hela situationen var så jobbig. När jag skriver om det här så ser jag att det inte var någon speciell händelse egentligen och att de flesta antagligen inte hade brytt sig... Jag önskar att jag kunde bli en sån människa. Vara normal. Medicinerna hjälper en del iofs, men de är ju inte magiska... :(

Har kollat på Fantastiska fyran med brosan och ätit en italiensk pastarätt. Den var god, men det blev 500 kcal. :/ Aja, jag motstod iaf suget efter bullar. Varför skall jag vara så bra på att göra jättegoda bullar? It's a curse! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar