I think I've lost it

I morse åt jag risgrynsgröt! Och jag blev äckligt mätt. Jag skäms över mig själv. Sen gjorde min brosa en omelett och då blev jag sugen och gjorde en själv. Helvete vad svag jag är idag. Jag är redan uppe i 758 kcal! :( Tur att dagen har gått fort, så jag har bara typ 6 timmar på mig att undvika äta... :/ Med tanke på vilken faildag det är idag så vet jag att jag inte kan somna utan att äta något mer. En halv portion havregrynsgröt med mjölk (=100kcal) vid nio-tiotiden kanske? I värsta fall någon frukt också.

När jag hämtade posten så var det så varmt och skönt! Jag fick direkt ett sug att gå ut och gå i flera timmar! Sen börjar det självklart snöa.... Dumma väder. Så det blir till att träna inomhus istället.

Jag har varit duktig och städat hela mitt rum iaf :) Jag brukar ha en organiserad stökighet runt mig men det är skönt när man lägger undan grejer och slänger massa onödiga pappren. Det ser nog lite trevligare ut och nu har jag mer plats att träna på, inte massa väskor, kläder och böcker i vägen. ^^

1 kommentarer:

Anonym sa...

svar: Ja prova det. det är skitgott=)

Skicka en kommentar