Gulligt

Men älskling lilla du behöver inte skämmas för det.. inte för min del iallafall.. Jag kan säga att så som du håller din diet så är jag förbannat stolt över dig! Ok att du kommer över dina 1000kcal ibland MEN jag vet att jag till exempel aldrig hade klarat av att hålla det så som du gör. Jag hade nog inte klarat ett intag på bara 1000 kcal per dag överhuvudtaget.. Visst jag håller kanske inte helt och hållet med om dina mål med viktnedgången men jag förstår och stödjer dig än så länge och du är verkligen superduktig i mina ögon

Aww, ibland är han verkligen världens underbaraste... <3

Gaa... Över 1000 kcal två av de senaste fyra dagarna... Hur sämst får man bli?! Och sämre dag än så här var det 26 dagar sedan jag hade... :( Jag äcklas verkligen av mig själv! Det blir inte kul att ställa sig på vågen imorgon... Fan fan fan!!!

Dagens kaloriintag: 1435

2 kommentarer:

Anonym sa...

den den är tjock men thanks! <3 stay strong :D

Anonym sa...

Lite över 1000 kcal/dag är ingen fara, bara man tränar lite. Kroppen bränner ju över 1000 kcal/dag bara genom att finnas. Så hur man än vänder på det så blir det minus... Stay strong <3

Skicka en kommentar