Good Night

Den bästa matdagen på över en vecka :) En av de bättre träningsdagarna den senaste veckan också, men det har blivit alldeles för lite. Måste träna mer. Jag fattar inte vad det är jag gör istället för att träna? Jag gör ju verkligen ingenting.. :S

Aja, hoppas på en rosa dag imorgon. Och snart dags för en röd vecka också :( Tycker inte om att ha ont. Jag vet att mina menssmärtor blir mycket bättre när jag går på p-piller, men jag vill inte gå upp i vikt! (doh) Då har jag fan hellre ont! Varför måste var och varannan medicin göra så att man går upp? Så korkat...

Dagens kcalintag: 796

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är bara en tillfällig kontroll jag har! snart kommer jag vara tillbaka i samma hetsätning sen svälta period=)

Anonym sa...

jag ska hämta ut mina p-piller idag, har varit utan dom i 4månader.men klarar inte mer, blir helt svimmfärdig osv när jag får min jävla mensvärk, mina p-piller hjälper också för mig. & jag förstår vad du menar med att du inte vill gå upp i vikt av dom, jag är skiträdd nu när jag ska börja med dom igen =(

Skicka en kommentar