What to do?

Jag har inte ätit någonting idag. Eller jo, jag har ätit halstabletter. Typ 12 gram. Jag funderar på om jag skall äta eller inte? Det är först nu som min mage börjar kurra lite. Men om jag äter nu, så kommer jag känna att det var helt onödigt. Jag skulle äta bara för att. Jag känner mig sugen :( Och jag är rädd att jag kommer tappa kontrollen om jag väl börjar äta. Att jag kommer proppa i mig mat. Det skulle vara så underbart att inte komma över de 30 kcalen från halstabletterna.

Frågan är dock hur hungrig jag kommer vara om några timmar när jag skall sova? Äter jag inte kanske jag kommer må piss och inte kunna sova... Hrm... Egentligen borde jag äta något litet. Men tänk om jag blir jättehungrig när magen väl får lite mat? Nej, nu har jag börjat tänka för mycket på mat så om jag inte äter kommer jag inte kunna sluta tänka på det.. :S

Äter jag skorpor så kommer jag bara vilja ha mer. Vill inte ha havregrynsgröt. Det skulle vara gott med mannagrynsgröt men det är för mycket kalorier. Blåbärssoppa mättar inte tillräckligt för den kalorimängden. Äggvitor? Två kokta. Och en skorpa. Isf kommer jag upp i 97 kcal. Det blir nog bra. Ja, så får det bli! Kvällsmat och senaste avsnittet av Gossip Girl :)

Detta var verkligen dagens i-landsproblem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar