Chock

Har gått ner 2 hekto sen igår! o.O Så nu är jag tillbaka på samma vikt som i onsdags, den lägsta vikten det här året :)

Jag har 13 dagar på mig att gå ner det sista för delmål 1. Och det är bara 0,8 kg! Just nu så går jag ner ganska långsamt, men jag går ner "realistiskt". Jag går verkligen ner på riktigt. Som igår, då kunde jag äta en äcklig jävla bakelse, men ändå så har jag gått ner i vikt idag. Jag håller igång min ämnesomsättning och min kropp, och skulle det komma en dag då jag måste äta som en normal människa så skulle det antagligen inte vara hela världen för min vikt. Det känns faktiskt ganska bra.

Och föresten, bananbakelsen igår, den var så äcklig! Bananbakelse är min favoritbakelse, jag verkligen älskar den. Men igår köpte vi på Citygross, så nu vet jag det... Att när jag går förbi deras lilla bakelsedisk så behöver jag inte tråna överhuvudtaget, för deras bakelser är ÄCKLIGA!

Gårdagens kaloriintag: 1160

0 kommentarer:

Skicka en kommentar