Dålig dag?

Det blir en dålig dag med maten. 260 kcal från en jävla chokladkaka!! Så jävla onödigt... Och nu bakar jag bullar, undra hur många kcal det är i bulldeg? :S Förhoppningsvis så kommer all jäst göra mig riktigt illamående sen så jag inte kan äta något annat sen :(

Men jag tänker inte låta maten förstöra den här dagen för mig, det är vår ute och man kan sitta på stentrappan i solen och röka! :) Jag och brosan åkte ut till en kompis utanför stan, så vi umgicks en stund med honom och hans granne. Vi spelade Mario Kart (tror jag att det hette) och jag kom sist hela tiden :P Men jag hade en mycket långsammare bil ^^ Och kompisen L har skaffat en liten hundvalp! Den var så sööööt! Det är typ en labrador med dingo i sig, kommer inte ihåg vad det kallas. Så jag kelade med den lite och med grannen D:s två rottisar. Jag gillar hundar, skulle vilja ha en själv. Vill ha en American Eskimo Dog, så underbara!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar