Fail

Det kändes inte bra att ställa sig på vågen imorse. Den visade upp, upp, upp... Inte så konstigt efter misslyckandet igår. Jag försöker att vara positiv, se det som att min ämnesomsättning mår bra av att jag äter mycket lite då och då.

Idag skall bli bättre. Jag är så nära att få se nya, positiva siffror på vågen! Idag jobbar mamma och brosan är ute så jag slipper äta. ^^ Åt en halv portion havregrynsgröt till frukost för att få igång magen. Förhoppningsvis blir det frukt för hela slanten sen (haha, vilket fult uttryck egentligen). Idag skall jag vara stark.

Nu har jag tänkt träna. Har inte tränat något på tre dagar... :( Sen blir det en rask promenad för att köpa cigarreter. Bara ett paket. Förra gången köpte jag två och visst är det skönt att ha flera paket hemma. Men köper jag bara ett så blir jag tvungen att gå ut igen för att köpa mer.

You can always go farther than you think you can

0 kommentarer:

Skicka en kommentar