Tillbaka

Helgen var skoj :) Var som sagt hos K och V. Kom hem i söndags kväll men har inte orkat skriva förens nu. Vi var ute och gick ganska mycket och det blev några besök på Max och McDonalds. Har ätit en del godis och druckit vanlig läsk! Fan vad jag ångrar att jag inte köpte light läsk till mig själv.


Det är knappt att jag vågar skriva upp hur många kalorier jag har fått i mig.... Men här kommer det.

Lördagens kcalintag: 2352
Söndagens kcalintag: 1851
Måndagens kcalintag: 879

Det är ju helt sjukt mycket... :( Men det var ganska skönt, för jag hade inte så farlig ångest över det. Jag kunde koppla bort mattankarna och bara vara där, umgås och ha kul. Och det hjälper nog lite att veta att de här dagarna är väldigt ovanliga. Jag har inte kommit över 2000 kcal en enda dag sedan jag började räkna kalorier så att det händer en gång är kanske inte hela världen...


Att jag ändå kan vara så positiv kanske beror lite på att i går så visade vågen bara +2 hg! Jag var helt livrädd att den skulle visa flera kg plus, och med tanke på vilket intag jag har haft så är 2 hekto ingenting. Och idag visade den 0,7kg minus! 3,7 kg kvar att gå ner till nästa delmål och måldatumet är om 51 dagar.

Nu i helgen så blev jag sjuk, det är ju mindre roligt... Så jag kan inte träna något men det positiva är att jag inte är speciellt matsugen... Blir väldigt mycket te och halstabletter, igår åt jag så mycket halstabletter att jag fick ont i magen ^^ Jag gillar inte att ha ont i halsen och vara snuvig, men det värsta är att det gör så förbannat ont i näsan! Jag ser ut som värsta Rudolf med röda mulen och det gör ooooont att snyta sig :(

Nu skall jag läsa igenom alla era bloggar o.O Kommer nog ta en stund :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar