Har tränat i en halvtimme, ätit två smörgåsrån (15 kcal/st) för att stilla hungern lite och druckit lite te. Åt Yoggi mini hallon/melon till frukost, den var riktigt god men mättar inte lika mycket som havregrynsgröt :P

Funderar på att göra en liten omelett med korv innan mamma kommer hem. Det kommer bli 263 kcal och vara jäääättegod :) Är jag riktigt duktig sen på kvällen så kommer jag att ha fått i mig mindre kalorier än igår. Var frestad att ta chokladpålägg på smörgåsrånen, men jag motstod frestelsen!

Craving is only a feeling

Nu blir det mer te och nya avsnittet av Gossip girl! Jag har inte hittat någon subtitle till det men det får gå ändå.

1 kommentarer:

Anonym sa...

svar: jaha jamen jag tror jag hade mellan 90 och 100 och sen 50 lr om det var 60 så det måste väl va rätt okej då =)

Skicka en kommentar