Sakta med säkert...

För typ en månad sen kunde jag knappt knäppa de här jeansen, nu kan jag stoppa ner båda händerna innanför! :D Att knappt 4 kg kan göra sån skillnad :)

Det blev middag med familjen; minutbiff, potatis och grönsaker. Åt massa kokta broccoli, älskar verkligen det. De skall vara nästan sönderkokta, då är de som godast. :)

Matmässigt så har det varit en helt okej dag, men med träningen har det gått sämre.. Har inte tränat något.. Men jag har bara mig själv att skylla. :( Umgicks med mamma och resten av familjen istället, så det får vara värt det. Förhoppningsvis så har jag gått ner lite tills imorgon iaf, det har ju varit den nästbästa matdagen den här veckan än så länge.

Jag har hittat en ny favoriträtt... :( Källarfranska med chokladpålägg. Inte nutella, utan de där hårda plattorna som är vanliga i Danmark. Blir 220 kcal för en hel fralla. Jättesyndigt, men det får vara värt det att unna sig någon gång ibland. Det väcker verkligen semesterkänslor i mig, äter typ alltid de där förbannade chokladpåläggen när jag är i Danmark. Men jag känner att när man väl äter, så borde man iaf äta något som är gott. Varför slösa kalorier på något som är äckligt? o.O

Dagens kaloriintag: 694

1 kommentarer:

Anonym sa...

okej, jo de är ju sånt. tror de nog blir så också. du kan ju kika in på söndag och se om de dyker upp några bilder ^^

kram

Skicka en kommentar