Flänger runt

Är tillbaka hemma efter några turer på stan och ut till en kompis, P. Blev mat på Max, en Maxbox med 3 nuggets, sötsur sås, pommes och cola light. 351 kcal var det i det! :( Hade hellre ätit havregrynsgröt... Men som tur var hade jag inte pengar när vi senare åkte till McDonalds (lol), så jag hade inte råd med glass. ^^

Michelle Trachtenberg i EuroTrip


Hjälpte P att rensa bland hans grejer och jag fick en sjal av honom och ett par byxor som jag får låna tills hans är smal nog att se bra ut i dem... Om hans viktnergång fortsätter som hittils så är byxorna mina för alltid! :D

Haha, borde kanske inte vara glad för det. Tycker faktiskt lite synd om honom. Jag kan så mycket om kost och motion att jag skulle kunna få kilona att rasa av honom, men tyvärr så lever han lite i sin egna lilla värld. Så han skulle inte kunna ta emot och hantera den informationen. Men jag har iaf fått honom att byta risgrynsgröten mot havregrynsgröt ^^

Men P har haft en del chanser till att gå ner i vikt, men inte tagit emot dem. Så nu kan jag inte riktigt tycka synd om honom när han klagar på att han är tjock samtidigt som han äter massa godis.

Idag har varit en "bra" dag mat mässigt, har småätit lite nötter och en skånepepparkaka, men ligger i alla fall under 1000 kcal. Träningsmässigt så har jag inte tränat nåååågonting. Eller jo, promenaden som gjorde mig lite varm i kläderna och jag satt iaf inte stilla hemma hos P... Men dagens betyg är ururselt!

Dagens kaloriintag: 837

0 kommentarer:

Skicka en kommentar