To eat or not to eat

Idag är jag uppe i 684 kcal. Jag har inte bestämt mig ännu om det blir någon kvällsmat för mig eller om jag klarar mig. Jag känner en smygande huvudvärk men jag vet inte om det beror på matbrist eller på min medicin. Äter jag något så blir det en liten portion havregrynsgröt med mjölk = 100 kcal så jag hamnar ändå under 1000 kcal.

För mig ligger gränsen för en bra/dålig dag vid 1000 kcal. Över 1000 kcal och jag blir besviken på mig själv, även om jag vet att jag kan äta lite mer och fortfarande gå ner i vikt.

Jag vet inte var min gräns för träning ligger. Jag kommer nog inte ofta över "bra-gränsen" när det gäller träning. Jag mår bra medan jag tränar, men när jag går och lägger mig så tänker jag på allt "onödigt" som jag har gjort under dagen, att jag kunde ha tränat istället.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar