Naglar och bikini

Håller på att laga en nagel som jag knäckte till igår. Vill inte bryta den helt, jag blir helt handikappad då :( Tur att jag har nagellim och ett litet gelkit som förhoppningsvis kommer fungerar. Naglarna är en av de saker på min kropp som jag är riktigt nöjd med. De är riktigt långa och starka och alla som ser dem för första gången kommenterar dem och tror knappt på mig när jag säger att de är helt naturliga. :)

Jag gillar inte lösnaglar, de är känsligare än mina naglar och brukar inte se så bra ut. Jag gillar den äkta varan där naglarna inte är perfekt jämnlånga och andas naturlighet. Dessutom så brukar de flesta tjejer jag ser med lösnaglar springa omkring med dem som att de vore nymålade hela tiden, och det ser lagom kul ut o.O

Drog på mig en bikini innan, och tog lite före bilder. Jag kommer att försöka fota mig själv i jämna intervaller och lägga ut bilderna när jag inte skäms lika mycket för min feta kropp... Jag kommer använda samma bikini hela tiden, så att man verkligen ser skillnad. Förhoppningsvis kommer den sitta perfekt tills sommaren.

Jag började att redigera bilderna lite. Suddade bort och censurerade rummet. Virvlade bort ansiktet, tatueringar och andra "kännetecken" som kan avslöja vem jag är. Tog bort mina ärr och sår också. När jag väl lägger upp bilderna så vill jag inte trigga någon till att skada sig själv, så det är bättre att det inte syns.

Jag ångrar att jag inte tog en bild för 4 kg sen... Jag ser ju skillnad på måttbandet och kommer i smalare kläder, men det vore kul att kunna se det själv också. :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar