Dagen

Joanna, din sida stular för mig just nu så jag kan inte lämna svar där. :( Så i nästa post jag skriver här så får du svar ^^

Idag har jag varit nere på apoteket. Det var inte farligt alls, som jag egentligen visste. Men hade inte älsklingen skjutsat ner mig så hade jag varit tvungen att gå ner, och då hade jag haft en halvtimme på mig att bygga upp paniken. :P Då hade jag varit ett vrak när jag kom ner. (Föresten, han som gav mig medicinen var väldigt trevlig och riktigt het) ^^

Jag har umgåtts med min bror idag, kollat på film ^^ Jag tränade lite i morse men det har inte blivit något mer senare. Undra om jag har lättare för att få tummen ur och träna på morgonen? Under dagen så känns det som att jag har massa annat att göra, även om jag egentligen inte har det :(

Aja, matdagen var okej.. Kunde varit bättre, men kunde absolut varit mycket sämre!

Dagens kcalintag: 880

arms <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar