Lite mått

0,2 kg ner idag. Ändå blev jag besviken när jag ställde mig på vågen, vill se mer skillnad och jag vill se det nu...

Iaf, här är vad jag har lyckats med på en månad:

Vikt: -4,7 kg
BMI: -1,6

Underarm: -1,1 cm
Överarm: -2 cm
Vad: -2 cm
Undre del lår: -3 cm
Övre del lår: -3 cm
Stuss: -6 cm
Mage: -7 cm
Midja: -6 cm
Under byst: -3 cm
Över byst: -1,5 cm

Mitt kroppsfett har enligt den här sidan minskat med 2 procentenheter enligt BMI-formlen eller 6 procentenheter enligt YMCA-formlen. I verkligheten ligger det nog någonstans där emellan.

Min midja/stuss-kvot har legat på 0,69 och 0,68 hela månaden.

Det syns ju var jag har allt mitt fett, runt höfterna... Men jag gillar att det försvinner lika mycket från midjan och stussen, vill behålla min timglasfigur :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh då kan ju du göra mina matteprov sen?! ;D
Kram

Anonym sa...

Oh great ;)

Skicka en kommentar