Försvinner över helgen

Jag har haft fullt upp idag, så har inte blivit något bloggande. Maten gick bättre än vad jag trodde.. Ändå syndade jag i morse och åt müsli :( Typ halva dagsintaget gick där.. Fattar inte varför jag inte åt havregrynsgröt istället <3 style="font-style: italic;">Bonniers trafikskola 2009 hela dagen. Den nya versionen är klart mycket bättre än den från 2004, men den är fortfarande mycket sämre än Trafikskolan TEO. Så något vettigt har jag ju slösat bort dagen med.

Igår köpte jag Dove Sommer Glove, en brun utan sol som bygger upp en "solbränna" gradvis. Jag gillar inte sånt egentligen, gillar inte solarium heller. Men nu är jag så blek att jag känner att jag måste, jag känner mig inte som mig själv annars ^^ Har inte varit utomlands på snart två år heller så inte konstigt att jag är blek. Eller blek och blek... Jag är väl mörkare än de flesta, men jag är väldigt ljus för att vara mig ^^ Kan ge en liten rapport om ett tag och berätta om det funkar.

Imorgon blir det färd ner till K och V. Vi åker redan på morgonen så antagligen blir det inget mer bloggande för mig förens på söndag kväll då vi kommer hem, eller på måndagen. Har lite ångest, vet att det antagligen bli massa sötsaker där nere och imorgon kväll blir det alkohol också... Usch, vågar inte tänka på hur mycket kalorier det blir... Aja, jag får trösta mig med att jag kommer ha mycket att läsa från er på måndag så jag kommer inte ha tid att äta något :D Med tanke på att jag har typ en till två timmars bloggläsning varje dag i vanliga fall, så kommer jag ha att göra. Har inte hunnit läsa så mycket idag heller... Så iaf tre timmar... *börjar fundera* Shit, det är ju hur mycket tid som helst som man lägger på bloggar... Hrm, nästa vecka får jag sitta med tidtagarur och se hur mycket det det blir sammanlagt :P

Ha det bra i helgen, var starkare än vad jag kommer vara ;)

Dagens kcalintag: 820

0 kommentarer:

Skicka en kommentar