Det känns i luften

När jag gick ut så såg det ut som en snöglob. Snön föll långsamt och stilla. Jag kände i luften att den här snön var inte här för att lägga sig och skapa ett vinterlandskap, utan för att sprida glädje och en påminnelse om att den snart är borta och vårens varma solstrålar snart tar över snöns plats.

Promenaden tog bara 25 minuter och då gick jag ändå inte den närmsta vägen hem. Jag blev ganska varm i kläderna, det är svårt att klä sig för det här vädret. Antingen blir det för varmt eller så blir det för kallt.

Snart kommer min mamma och min bror hem. Brosan ringde, han hade precis klarat sin uppkörning! :D Så nu har han körkort! Det sätter lite press på mig, jag är storsystern, jag borde ha tagit det innan honom. Men innan sommaren, då skall jag också klara det!

Det blir troligen ut och åka när brosan kommer hem. Sticka och hämta upp en kompis och sen åka någonstans att äta. :( Känner att jag skulle klara mig på bara frukt idag men det blir nog Max eller Burger King :( Nästan tur att jag knappt har några pengar, så kommer nog undan med något litet i alla fall. Och de bästa med de restaurangerna är att de har listor på hur mycket kalorier det finns i all sin mat! :) Då vet man i alla fall hur mycket man har syndat...

Kate Moss
underbara kvinna <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar:http://nymag.com/fashion/designers/ det var hemsidan där jag hittade alla runway bilder på. grymt bra thinspo! ;)

Anonym sa...

Jag tycker att de funkar eftersom de dämpar aptiten och ger energi, men jag vet inte om jag gått ner i vikt just av dem - hjälper ju bara till genom att man inte äter om man säger så.

Skicka en kommentar