Trött tidigt idag ^^

Jag har övningskört idag :) Tycker att det är kul att köra men nu får jag nog inte köra förens nästa vecka.. Vill ha körkort nu så jag bara kan sticka någonstans!

Jag tränade lite i morse. Jag tror att jag mår bättre när jag tränar på början av dagen, man får någon slags positiv energi som hänger med resten av dagen. Maten har gått bra, har knappt känt för att äta alls. Det är den nästbästa matdagen den här månaden faktiskt.. ^^ Huvudet har varit sysselsatt med andra tankar än mat. Nu känner jag iofs hur det där dumma suget börjar komma, men jag skall hålla mig! Bara någon timme kvar tills jag har somnat, så det är ju totalt onödigt att äta något.

Nu är det nog dags för mer vatten, en cigarett och sen krypa ner i sängen med teoriboken. :( Har inte lust att plugga, men måste. God natt på er! Stay strong <3

Dagens kcalintag: 548

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen din kropp behöver mat för att orka <3
Tack för din kommentar.
Skönt att höra vad andra tycker om saker.
Kram

Skicka en kommentar