Vätskeansamling?

Jag hatar blogg.ses kommentarverifiering. Den strular alltid för mig :( Men det är ju tur att jag får i väg kommentarerna tillslut iaf :P

Jag vägde mig för typ en halvtimme sen. Då tyckte vågen att jag hade gått upp ett halvt kilo sen igår. Nu tycker den att det är 0,4 kg istället. Jag antar att det är vätska, det måste vara det. Jag mätte mig nyss, min midja och mage är typ 2-3 cm större än vad de var igår... *hatar mens*

Så idag blir det en grå dag i tabellen, men jag tänker inte lägga så stor energi på det. Med tanke på hur bra dag det var igår, så måste det vara vätska. Imorgon kommer nog vågen också visa helt konstiga siffror, men det spelar ingen roll. Det som betyder något är vad den visar på måndag. Då är mensen antagligen helt borta och jag har säkert ätit som en gris hela helgen... :S I helgen skall jag försöka vara stark och ändå kunna gömma min äs för mina kompisar. Måndag skall vara rosa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar