Färgglada dagar


Det här är min viktkurva. Den långa linjen är målvikten och den lilla hackiga är min riktiga vikt. Jag kollar på den och ser att jag hela tiden ligger under vad jag har tänkt, mitt mål är realistiskt och enligt kurvan så klarar jag ju det. Och trots gårdagens fail med negerbollarna så stod vågen på minus idag. Ändå så känns det som att jag aldrig kommer nå dit.

I mitt exceldokumänt har jag markerat dagarna där vågen visar minus med rosa, dagarna jag har gått upp är gråa. 23 rosa dagar. 10 gråa. 2 dagar är orangea, då har jag inte vägt mig alls. Trots att de rosa vinner så vill jag inte se en enda grå dag till. Det längsta jag har lyckats hålla är 5 rosa på raken och nu är jag uppe i 3 dagar. Det skall bli 5 rosa dagar i rad igen! I helgen kommer jag inte kunna väga mig, möjligtvis på lördag morgon... Söndag orange, måndag kommer nog vara grå eftersom att jag åker till kompisar... Nittiofemkilos-K och gravida-V. Jag skulle ju inte tro att de äter så lite direkt ^^

Eftersom att jag antagligen blir tvångsmatad hos dem i helgen så får jag kämpa ännu hårdare nu i veckan! Jag tänker inte hamna över linjen på kurvan! Rosa dagar, here I come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh vad bra det ser ut! du är så himla duktig. det går ju stadigt neråt liksom.

kram!

Anonym sa...

Vad duktigt du kämpar på! :) Vad är det för program som du gjort den där tabellen i?
kram!

Skicka en kommentar