Rastlöshet

Omeletten blev "bara" på 248 kcal, använde mycket mindre mjölk än vad jag först trodde. Har sett på Gossip Girl och vill inte vänta en vecka tills nästa avsnitt! Vill se mer nu! :)

När mamma kom hem åkte vi ut och övningskörde. Vi var ute i två timmar och jag har kört på både små leriga skogsvägar, en stor 90-väg och inne i stan! Känner mig stolt över mig själv, jag kan mer än vad jag tror. Men det är lite jobbigt att typ bromsa ner, växla ner och svänga samtidigt :( Men det kommer. Innan sommaren skall jag ha körkort!

Nu är jag riktigt rastlös... Vet inte vad jag skall göra. Har läst igenom alla bloggar jag följer (65 st at the moment) och vet inte vad jag känner för att göra... Jag skulle kunna organisera i min äs-mapp men har inte lust att sitta vid datorn. Känner inte för att träna, vill vila efter bilkörningen. Kanske kolla på film med brosan?

Vad som helst, bara jag slipper äta. Än så länge är detta en riktigt bra matdag och jag tänker inte förstöra det nu!

Never lose sight of what you really want to accomplish







Tatiana Lyadochkina

0 kommentarer:

Skicka en kommentar