Ändrade planer :/

Det blir tydligen ingen nöjespark på lördag :( P och M ringde och sa att de inte hade råd... Alltså, det är gratis, man behöver liksom inte fika eller äta mat där. Helt jävla gratis. Okej om C inte har råd, han har jag aldrig träffat och jag vet inget om hans ekonomiska situation.. Men P och M... Speciellt P är duktig på att aldrig ha pengar till mat, göra saker och knappt klarar hyran men ändå har råd att köpa godis, fika, äta pizza, ta hål i öronen, tatuera sig, köpa för små kläder (som han aldrig kommer att komma i) på Erikshjälpen....

Jaja, vi kommer hitta på något på lördag iaf, det är huvudsaken :)

Och just det, P har tydligen råd att börja röka igen efter två års uppehåll. Jävla pucko. Haha, visst känner ni att jag älskar mina vänner? :D Men det gör jag, de är bara lite korkade ibland :P

1 kommentarer:

Malin sa...

hihi <3

Skicka en kommentar