Lista ^^

Från http://hemligheterna.webblogg.se/ :)

1. Tre namn jag lyssnar till: Mitt riktiga namn, mitt vanliga internetnick och ett smeknamn.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är smart ^^ Och har smal midja
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min depression, min sociala fobi
4. Detta är jag rädd för: Att vara arbetslös hela mitt liv, förlora mina vänner och inte få några nya...
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Tid för mig själv, glädje, cigarretter
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vara utan min dator ^^, ringa till någon bara för att småprata, vara den jag vill vara :(
7. Detta tycker jag om att göra: Sitta vid datorn, pyssla, titta på serier och filmer, vara med kompisar.
8. Detta vill jag göra just nu: Duscha ^^
9. Bästa känslan: Att lyckas med något man inte trodde man kunde/orkade.
10. Värsta känslan: Ångest :(
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Förstående, ärlig, snäll.
12. Är jag kär just nu? Ja <3 13. Jag vill gifta mig... Kanske...
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa ännu mer, ha ett jobb jag är nöjd med och som känns meningsfullt, skaffa fler och större akvarium <3>
15. Min käraste ägodel: Åh, är så fäst vid så många saker.. Datorn? Mina anteckningsböcker? Alla småprylar och minnessaker jag har? Svårt val..
16. Något jag vill ha i present: Ny dator, bil, lägenhet, pengar ^^
17. Detta har jag på mig just nu: Trosor och morgonrock (på väg in i duschen ^^)
18. Favoritkläder: Goth/hårdrockskläder
19. Favoritdjur: Fiskar och ormar :) Och fladdermöss ^^
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Typ all hårdrock och metal, men har en ganska bred musiksmak.
21. Favoritlåtar just nu: Pet Semetary med Backyard Babies.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Matte och naturvetenskapliga ämnen är roligaste, idrott är tråkigast..
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag älskar: "Moder Jord, Fader Himmel", "Liftarens guide till Galaxen", "Valley of the Dolls", "Urminnes tider".. Kan inte välja en ^^
25. En film jag älskar: Tomten är far till alla barnen, Tillsammans.
27. Favoritdoft: Liljekonvalj
28. Detta äter jag gärna: Havregrynsgröt :P Kycklingtaco
29. Dricker helst: Cola light, te eller likör :)
30. Favoritgodis: Bara en? Hm... Marianne då tror jag.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Kambodja, Nya Zeeland, Japan, Kina, USA.. Massa fler länder i Asien och Afrika. Vill se allt ;)
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 164
34. Jag tror på: vetenskapen
35. Jag spelar: sims och sällskapsspel
36. Person jag beundrar: Alla er äs-bloggare, som går igenom så mycket skit men ändå inte ger upp <3>37. Så här bor jag: Med mamma, pappa och bror i en villa-
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Det är nog inte många, bara en liten i mitt rum ^^ Växter gillar inte mitt rum, här överlever bara kaktusar, bambu och fredskallor :P
39. Det här tänder mig
: Personligheten
40. Det här gör mig avtänd: Folk som tror att de vet allt men har inte koll på något, korkade människor
41. Favoritfärg: Lilla, svart, silver
42. Favoritcitat: "Missunna aldrig det sken av lycka han äger, ty du känner inte hans hemliga sorger"
43. En hemlighet: Bloggen :) Min äs
44. Bästa present jag fått: Mitt akvarium skulle jag tro..
45. Senast köpta skiva: Köpte fyra st, "Whales & Dolphins" och tre "Sound of Nature": Ambient, Simmering Ice och Frog talk.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende: Min midja, mina former.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende: Lite för kort, för tjocka lår.
48. Udda förmåga/egenskap: Hm.. Kommer inte på något.. Att när jag är i en grupp så kan jag prata med ingen hör mig? :(
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fågel, delfin, val, säl.
50. Vad lyssnar du på just nu? Akvariets bubbel och datorn.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Skall duscha, har tränat, skall plugga, sola och läsa en bok.
52. Var är dina föräldrar födda? I staden vi bor :)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Smart Diary Suit, men det var inget program för mig. Senaste spelet var The Sims 3 :)
54. Vilken är din favoritrestaurang? En i Turkiet :) Annars asiatiska restauranger.
55. När badade du i en pool senast? 2007 tror jag... Eller 2006. :( Länge sen...
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Tror inte det.. Eller något liten kanske.
57. Hur många barn vill du ha? Två tre stycken.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Viss rap och hiphop, men inte all.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Blir antagligen Pirat ^^
60. Vad har du för TV-kanaler? Något Telia-packet, tror att det är den mellersta storleken.. Kanske 30-40.
61. Har du åkt moped någon gång? Blivit skjutsad
62. Har du busringt någon gång? Kanske, kommer inte ihåg
63. Har du fått felparkeringsböter? Nix
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Fallskärm om planet störta ^^ Annars nej :)
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Vet inte vilket som är längst bort, men någonstans vid Medelhavet.
66. Har du en egen trädgård? Jepp. Eller ja, det är ju mammas och pappas ^^
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons, American Dad, Family Guy och Futurama. Kan verkligen inte säga en av dem.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Kommer inte ihåg vad jag har sett riktigt.. Och hur långt tillbaka som är den senaste månaden :P (hej tidsperspektiv) Wolverine tror jag.
71. Favoritperson? Mamma
72. Chips eller popcorn? Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? Blandat, ganska mörka oftast
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Bananskal har jag hört talas om, men jordnöter? o.O Har rökt te om det räknas? Och vanligt papper lol :D
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nix
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Fika med brosan, M och P tror jag.
78. Favoritchoklad? Nougat *mums*
79. När röstade du senast? Förra riksdagsvalen.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Tror inte det, vad dålig jag kände mig nu :(
82. Är du bra på matlagning? Ja, faktiskt
83. Klarar du att tanka själv? Jepp, men gillar det inte..
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola light.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nix.
87. Vad var det senaste du handlade? Cigaretter.
88. Har du kräkts offentligt? Ja, när jag var liten.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Ehm... Är man en hemsk människa om man väljer mångmiljardär? Men har nog redan hittat den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jepp
91. Har du ringt något betalnummer? Tror inte det
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, jag är det med några
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar innan han dog
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej det tror jag inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har inte mobilsvar aktiverat :D
96. Vad har du i din väska? Plånbok, tändare, cigg och mobil har jag alltid. Får det plats har jag alltid smink, kamera och nycklar. Och lite tamponger, tuggummi, näsdukar och småkrafs :P
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Dator och sen planera morgondagen.
98. Vad är du tacksam för idag? Solen
99. Var hittade du den här listan? http://hemligheterna.webblogg.se/
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Alla som vill :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar