Uppdatering från dagen ^^

Hade inte tänkte äta mer idag.. Men hade glömt bort min medicin och tog den strax efter 22 och direkt började jag känna halsbrännan :( Så det vara bara att äta och se glad ut :/ Misstänker att jag får halsbrännan om jag tar medicinen när jag inte har ätit, men kommer inte ihåg hur det har varit de andra gångerna. Men som tur väl är så känns det som att halsbrännan har lagt sig :)

Blev bulldeg för 475 kcal :/ Men det var typ min lunch så dagsintaget hamnade på 910,7 kcal.. Känns ganska okej ändå. Hade 1250 som gräns idag så. Har ätit en del yoggi mini jordgubb/citron med finaxs ekologiska müsli med solros. Müslin är ganska tråkig i sig själv, men med en smaksatt yoghurt så är den väldigt god :)

Satt vid pappas dator och spelade innan. Funkade mycket bättre än både min och brosans dator, spelet stängde inte av sig själv hela tiden. Istället lägger hela datorn av! (Men troligtvis inte pga spelet.) Så jag fick ringa till W så fick han hjälpa mig att felsöka den. Felsökning är aldrig kul och speciellt inte hårdvara. Det är verkligen inte min grej, är mycket bättre på mjukvara. Blev inte klar med den så får fortsätta imorgon... Älsklingen kommer få hjälpa till (läs: göra allt ^^) imorgon, han har mycket bredare tekniska kunskaper än mig, så det kommer nog gå bra :) Förhoppningsvis är det bara nätagget som har lagt av, relativt billigt iaf... Huvudsaker är att hårddiskarna troligtvis har klarat sig.

Också har jag varit duktig och städat rummet och rengjort akvariet idag :) Pumpen var riktigt igensatt så nu är fiskarna myyycket gladare :) Måste börja städa det mer regelbundet, känner mig som värsta djurplågaren :( Och jag älskar mina fiskar så mycket att det nästan är sjukt <3

Oj vad långt det blev ^^ Blir lätt så när man inte har bloggat under nästan hela dagen :P
God natt alla <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar