Kvällen gick sådär

Idag är jag uppe i 1100 kalorier.. Ute hos P gick det inte jättebra, men inte dåligt heller. Köpte cola light och äpplen som jag åt med kanel. Men de ställde fram vingummi och cashewnötter, och jag kunde inte hålla fingrarna i styr :( Men det blev bara godis för typ 140 kalorier, så det kunde ju ha varit mycket värre. Och jag har tränat idag, så det går nog inte helt åt helvete imorgon på vågen.. Dock blir det nog inte något stort minus direkt. Så, jag var sämre än brosan men näst bäst i rummet :)

Känner mig dock lite misslyckad, tänkte hålla ett lågt intag hela veckan så att jag kunde dricka på fredag och kanske lördag med. Men men, hur det än går så kommer jag dricka då. Har suttit och räknat ut hur mycket kalorier det är i de olika alternativen jag har att dricka, och det kommer nog bli ett massivt intag de dagarna.. :( Dumma alkohol att innehålla så sjukt mycket kalorier. Är ju nästan som att dricka rapsolja :P Okej, inte riktigt, men det känns så. Jaja, vad gör man inte för att ha kul? Speciellt när man knappt dricker överhuvudtaget längre..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar