Dodidoo

Kände att jag började må lite dåligt.. Pratade med en kompis på msn, mår alltid dåligt när jag pratar med honom. Fattar inte riktigt varför.. Men det är nog bäst att jag försöker ha så lite kontakt som möjligt med honom, gillar inte att må dåligt :P

Vågen visade samma idag som igår, skönt att jag inte har gått upp iaf :)

På lördag skall jag, brosan, P, MF och MF:s nya pojkvän C umgås :) Kanske att J och MJ följer med också.. J har sin första permission från lumpen, så han måste ju umgås med oss :P Vill inte riktigt säga vart vi skall åka, avslöjar mig för mycket geografiskt då.. Men det är ett kul ställe, typ nöjespark. Hoppas på att det blir fint väder då :) Vi kommer inte vara där så jättemånga timmar, så det blir nog inte så mycket mat heller :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar