Tack

Tack för alla underbara kommentarer <3 Det hjälper verkligen. Det känns skönt att inte vara helt ensam :)

Jag har börjat göra små scheman som jag skall följa under dagen. Har skrivit upp ungefär hur mycket tid jag skall spendera på bloggar, internet, plugga teori och träna mm, och varje kväll gör jag morgondagens schema, hur jag skall fördela tiden. Det känns ganska bra att ha det så, för om jag känner mig rastlös/inte vet vad jag vill göra/inte ha lust att göra något, då kollar jag bara på mitt schema och gör det som står, för det måste jag! Men jag följer det inte helt slaviskt. Nu var det till exempel meningen att jag skulle plugga teori, men jag känner att jag vill kolla era bloggar en stund först :) Sen blir det teori, frukost till någon tv-serier och städa skrivbordet innan jag är tillåten att gå tillbaka till internet :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Håller med dig, har man ett schema att följa så hinner man mycket mer varje dag, tänk på att inte ha för pressat schema bara så det blir stressigt.

Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat :)

veronica sa...

tack för svaren=)
jag använde inte smör så jag tjänade iaf några kcal:P

det är så konstigt när det blir så med forum, men jag antar att alla går vidare med sitt liv:/

kram!

Skicka en kommentar