Lite vikt- och kcaluppdatering

Måndag: 54,7 kg, 822,3 kcal
Tisdag: 54,6 kg, 690 kcal
Onsdag: 54,5 kg, 576 kcal
Torsdag: 53,9 kg, 513 kcal
Fredag: 53,9 kg, 661,9 kcal
Lördag: 53,4 kg, 1018,8 kcal
Söndag: 53,8 kg, 1443,3 kcal
Idag: 53,9 kg

Har jag tur så är viktuppgången inte bara för att jag är en fet kossa som inte kan hålla käften stängd, utan lite pga ägglossningen.. Men i vilket fall så är jag så jävla misslyckad. Igår låg jag på 1018 kalorier och då äter jag glass, grädde och maränger. Och jag tar TVÅ PORTIONER! Hur fan tänker man då liksom? Nej, man tänker inte!

Det enda positiva är att om man ser veckorna som att jag inte skall komma över 7000 kalorier på hela vecka, så var denna bättre än förra. 1274,7 kalorier underskott vecka 19, mot 1138,4 kalorier underskott vecka 18.

Hur denna vecka blir vet jag inte riktigt.. Jag har bestämt att jag skall väga 53 kg på fredag, då är det utgång, spelning och kul med massa folk som gäller! :D Men jag har tänkt dricka alkohol då... Så jag börjar planera för det nu, kör stenhårt nu i veckan så att lite plus på vågen på lördag inte blir någon big deal. Det blir första utekvällen på lääääänge, och det verkar bli fint väder då, så förhoppningsvis blir det uppklätt och lättklätt ;)

1 kommentarer:

R sa...

tack för tipset! Ska testa d nästa gång =)

Skicka en kommentar