Morgon ^^

Vad gör jag uppe nu? Klockan är inte ens 8, på en lördagsmorgon! o.O

Igår tränade jag inte överhuvudtaget.. Och jag åt nästan 1500 kcal, vilket var planen... Men det känns ändå äckligt mycket. Vi åt rabarberpaj som mormor hade gjort. Den var riktigt god men paj är nog min svagaste punkt. Jag kan inte sluta äta det :S Känns som att jag bara vill fortsätta äta, äter alltid för mycket av det! :(

Älsklingen fixade pappas dator igår :) Det var nätagget som hade lagt av och som tur väl var så hade brosan sitt gamla liggandes, så vi satte in det. Och jag tog brosans gamla grafikkort för att testa om mitt grafikkort var sönder, och det verkar som att det var det. Igår hade jag igång spelet i flera timmar utan att datorn gav upp :) Så nu behåller jag brosans gamla grafikkort, tur för mig så är det samma modell som mitt grafikkort, så det blir ingen nergradering iaf :)

Och pappa plockade fram 1 GB minne som jag satte in i min dator :) Vem har 1 GB minne liggandes, utan att säga till? o.O Uppgraderade min dator med dem iaf, gick från 1 GB till 1,75 GB, så nu är min dator liiiite bättre :)

2 kommentarer:

mysli sa...

re: åh tack så mycket! :)

illusion sa...

Det gör ingenting att du inte tränade, ta igen det någon annan dag bara? :) Och 1500 kcal är inte så fasligt mycket!

Skicka en kommentar