Morgon ^^

54,1 kg

Just nu går det jättebra för mig, och när det går så här bra så vill jag aldrig mer äta :)

Idag skall jag träffa älsklingens föräldrar i deras stuga. Några kompisar till dem, som har en kennel, kommer antagligen vara där.. Så det blir nog 7 vuxna hundar och 3 små valpar :) Men jag är lite rädd att de kommer bjuda på mat, eller fika. Tar nog hellre fika, det är lättare att bara äta något pyttelitet då. Bjuder de på mat så kommer jag få värsta ångestattacken.

Även när jag "trycker ner" äs-sidan och låter den friska sidan ha övertaget, så gör min depression att det blir värsta ångesten när vissa personer bjuder på mat. Hatar att äta med vissa personer! Det skumma är att det är inte likadant med alla, med några så är det inga problem att äta. Men som typ älsklingens föräldrar, som inte riktigt fattar hur man inte kan tycka om allt, och som ger mig rysningar när det kommer till mat.. Usch, jag hatar det! Men det är kanske tur att älsklingen har berättat för dem att jag inte är som jag borde :P Då känns det inte lika farligt att gå iväg och gråta. Några gånger har vi åkt ifrån dem utan att jag har sagt hej då, och det känns skönt att de är okej med det, att de förstår att det kan vara jobbigt för mig :)

1 kommentarer:

L o v e sa...

Vad kul att det går så bra för dig! :) Föresten, kom på en sak som du kanske blir glad av. Jo, efter något lov så såg jag dig i skolan o reagerade på att du vara så smal. Såg ju dig typ varje dag i gymansiet ;) haha

Skicka en kommentar