Inte gått över än

Jag är fortfarande en zombie. Har sett 11 avsnitt av Weeds idag tror jag. 5 ½ timmar.

Pratar med älsklingen på msn. Vet inte om det får mig att känna mig mer tom? Likadant med att skriva här. När jag försöker göra något så märker jag verkligen hur oinspirerad jag är.

1055 kalorier idag. Det är inte bra. Shit, jag kommer inte ens på något att skriva om det. Orkar inte analysera, skälla på mig själv, orkar inte ens känna mig värdelös. Vad fan är det för fel på mig?

Älsklingen: Finns det inget du vill göra då?
Jag: Sova så att det blir en ny dag

Sova är bra. Livets reset-knapp. So that's what I'll do now. Sova. Vakna. Förhoppningsvis må bättre. Längtar tills imorgon :)

1 kommentarer:

L o v e sa...

Jag vet inte ifall jag ska ut imorgon, får se. Men jag är nog inne i stan iaf. Kanske ses, haha! :)

Skicka en kommentar