He's talking to me

Jag är uppe i 743 kalorier idag och känner mig äcklig :( Det känns som att jag har ätit bara för att och det hatar jag! Det blir bara kvällsmat för mig, kan inte äta mer. Vill inte äta mer. Idag var det 1500 kcal som var gränsen men jag tänker inte hamna över 1100 kcal. Måste träna mer också. Jag kan inte ligga över 1000 kcal utan att träna. Varför sitter jag här, varför tränar jag inte? Fan vad dålig självdisciplin man kan ha då...

1500 kcal, var det verkligen en bra idé? Fan, jag vill ner till 52 kg nu! Men något inom mig säger att jag måste äta, måste TRÄNA MER! Får inte gå ner genom att skippa maten :S Jag tror att det är en ny röst i mitt huvud, den har nog inte varit där innan. Eller så har den varit där, men bara varit tyst.

52 kg till Nationaldagen? Bara genom att träna satan! (kommer väl säkert gå åt helvete...) Måste kämpa nu, måste få in träningen i mina rutiner igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar