Sjukhusdags

10:30 skall jag vara på sjukhuset. Det hade varit lugnt om det inte hade regnat! Dumma regn :( Egentligen tycker jag om regn, när jag inte är tvingad att gå ut. Och nu är jag osäker på hur lång tid det tar att gå bort till sjukhuset... :S Bäst att jag tar cyklen, vill inte komma försent. Hatar att komma försent!

Hoppas att brosan inte har gått upp när jag kommer hem.. Är nog hemma 11:30, så det lär han vara. Men kan ju säga att jag cyklade bort och köpte cigg ^^ Är inte helt säker på hur mycket han vet. En morgon för typ 3 månader sen ringde de till mig från sjukhuset och efteråt satt jag och grät. Han kom in och frågade vem som hade ringt, jag sa att det var sjukhuset och jag bara grät. Men jag har berättat för mamma att jag går hos en terapeut, så brosan vet nog det.

Det konstiga är att mamma inte har frågat någonting. Jag berättade i typ december tror jag? Efteråt har hon inte nämnt det. Nu har jag gått på medicin i 2-3 månader, men ingen i familjen vet om det. Jag tror att det är för att mamma inte vill tränga sig på och jag har inte haft något bra tillfälle att ta upp det. Nu går jag ju egentligen inte längre hos terapeuten men det vet hon nog inte om. Men de borde ju märka att jag typ aldrig försvinner iväg en timme på dagen längre :S Aja, jag har hellre det så här att jag får berätta när jag känner för det, än att jag blir utfrågad och de övervakar varje steg jag tar, som visa har det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar