Min dag

Åh, det känns som att jag har så mycket att berätta, men det får nog vänta tills imorgon ^^ Har lite att göra, sortera klart mina kläder.. Har kommit typ halvvägs :P Och P är här nu, och älsklingen kommer om någon timme, så har inte tid att sitta här egentligen. Och ikväll färgar jag nog håret :)

Idag har jag varit på stan, gått runt med P och hade skoj :) Sen fikade vi med brosan.. :/De hade inte så många småkakor där, men tog en småkaka, en skumraket och något som jag inte vet vad det var och hur mycket kalorier den innehåller.. Men jag gissar typ 100, det var en liten sak ^^ 384,4 kalorier än så länge, så har ingen speciell ångest över fikan. Någon som vet vad den gröna lilla grejen heter? ^^


Köpte ett ana-armband! Så snyggt! Tyvärr så var det inte på någon kedja, så jag kan inte säga var jag köpte det utan att avslöja var jag bor.. :( Kostade 29 kronor, fanns matchande öronhängen och halsband, men så rik är jag inte :P


Innan P kom till stan hade jag tråkigt, så jag provade lite klänningar, i storlek 36 och de kändes stora!! :D Var på byoung och de två översta kan jag verkligen rekommendera för er som tar studenten i år. Jag verkligen älskade klänningarna, men de kostade mellan 550-700 kronor styck... Men vill ha!



Jag känner mig riktigt glad och positiv idag, önskar att jag kunde skicka över lite glädje till alla er så att vi alla kunde må så här bra! Jag hoppas att ni får en underbar kväll vad ni än skall hitta på ^^ Jag tänker bänka mig framför Så ska det låta :)

4 kommentarer:

L o v e sa...

Snygga klänningar. Sitter ju asbra :) Du ser faktiskt tunn ut XD Har inte sett dig på ett tag förvisso... Take care

illusion sa...

Åh, du har ju jättefin kropp! :)

Ne sa...

Jag är för feg för att göra något dumt ^^ Tack för kommentaren, snällt att du bryr dig <3 Idag känns det lite bättre, så det är skönt.

Vad fin du är på bilderna sötis! Storlek 36 är för stor, såå skönt det måste kännas för dig! :D Riktigt riktigt bra jobbat!

Armbandet var jättefint :)

Ta hand om dig <3

Kram!

Ne sa...

Tack gumman, det betyder mycket <3

Skicka en kommentar