Trådsmal?

Igår när mamma kom hem från jobbet så berättade hon att en arbetskamrat hade sett mig och tyckt att jag hade blivit jättesmal. ^^ Och idag när älsklingen masserade mig så sa han att mina revben kändes jättetydligt, det var som att ta på ett staket :P Och nu har jag på mig ett par byxor som mamma hade förr, hon sa att när hon fick på sig dem så tyckte hon att hon var trådsmal :)

Visst att jag tycker att jag är ganska smal, men inte så smal som andra verkar tycka :S Jaja, det är kul att det syns iaf :)

2 kommentarer:

Martina, sa...

åhh, önskade att folk kunde säga så om mig med. För även om man inte tycker det själv så känns det ju iallafall som man kommit en bit på vägen när folk påpekar det. keep up! :)

Love sa...

Åhh men gud vad härligt! :) Det är ju sånt man vill höra.

Skicka en kommentar