Tårar

Något brast inom mig. När jag tränade så bara kurrade jag ihop mig och började gråta. Jag är inte riktigt säker på varför. För att jag inte kan utföra alla övningar jag vill. För att jag är tjock. För att jag inte går ner snabbt nog. För att jag känner mig ensam. Liten. Ynklig. För att jag inte vet vad som kommer hända till hösten. För att jag är misslyckad. Vad har jag uppnått hittills? Jag har inte ens ett jobb. Bor hemma. Jag gör inte de saker som jag borde. Jag läser inte. Pluggar inte något hemma. Pluggar definitivt inte tillräckligt till körkortet. Jag är inte där jag vill vara i livet.

Men det var skönt att gråta. Ligga och krama min nalle och bara gråta. Stå emot impulsen att skära. Bara gråta. Mitt hår luktar fortfarande fuktigt regn. Hår kan inte lukta bättre än så.

Föresten, vi är kändisar :P

1 kommentarer:

Fanny sa...

Det blir snart bättre <3 Du kommer komma igång snart! Take Care

Skicka en kommentar