Fullt upp

Har haft fullt upp idag :) Har övningskört en del, varit ute med mamma och brosan i några affärer och sen var jag och föräldrarna och handlade mat. Och jag har färgat och slingat håret på brosan :) Hade en stund på eftermiddagen då jag hade kunnat blogga lite men självklart så började det åska då :P

Köpte ett jättefint krimskramshalsband för 10 kronor :) Med massa hängande snäckor och pärlor och grejer. Är jättenöjd över det! Och jag köpte två enkla toppar, en svart och ett gult, i storlek 36 :) När jag provade dem hade jag iofs min korselett under, så de kanske sitter lite löst. Får se det nästa gång jag har på mig den, orkar inte prova igen (för det är ju så jättejobbigt :P )

Är uppe i drygt 400 kcal än så länge, börjar bli dags för kvällsmat snart. Men jag kan ju inte direkt smälla i mig 600 kcal då.. Kanske om jag äter Kalaspuffar iofs, de mättar ju ingenting ^^ Men det blir nog någon macka eller nåt. Vågar jag dricka Oboy kanske?

Älsklingens skola är nästan slut så de har det slappt den här veckan, så han har redan kommit hit <3 Imorgon kanske vi och brosan skall grilla med L och M :D Hoppas verkligen det blir av, saknar dem :( Hatar att de bor så "avlägset" och jobbar så konstiga tider :S

0 kommentarer:

Skicka en kommentar