Överätning

Jag hade tänkte äta yoggi med müsli och ett rostat bröd med ost och marmelad till kvällsmat. Då hade jag hamnat strax under 1000 kcal. Det blev yoggi, müsli, TRE rostade bröd och TVÅ digestivekex med ost och marmelad! Så det blev över 1000 idag :/ Att jag hamnade över 1000 känns inte så farligt, det är värre att jag bestämde mig för vad jag skulle äta och åt mycket mer :(

Måndagens kcalintag: 1172,2
Tisdagens kcalintag: 993,6
Onsdagens kcalintag: 1113,2
Torsdagens kcalintag: 910,7
Fredagens kcalintag: 1498,8
Lördagens kcalintag: 911,3
Söndagens kcalintag: 1378,6

Totalt 7978,4 kcal, ungefär 1140 kcal per dag i genomsnitt. Det känns ganska okej ändå. Funderar på att ha som regel att äta minst 200 kcal mer eller mindre än vad jag gjorde dagen innan, för att hålla igång förbränningen. Och denna veckan har jag ju nästan gjort det, undermedvetet.

1 kommentarer:

m sa...

ps......
i min blogg så e sista bilden en modell ..
inte jag om du trodde det :(

Skicka en kommentar