Min kropp

Idag sa vågen 53 kg! :D När jag ställde mig i duschen och kollade mig i spegeln så såg jag smal ut. Nyckelbenen syns hela tiden, man anar revbenen och höftbenen, man ser att det är lite muskler någonstans under fettet på magen. Det känns till och med fel att skriva "fettet på magen". Det är bara underhudsfett, magen är nästan helt platt och min lilla "gravidbulle" är nästintill helt borta!

Jag vill få bort mitt lilla gäddhäng som jag har på armarna, det är inte mycket men det finns där. Jag vill se mer muskler. Och jag älskar att träna armarna, jag älskar känslan av att man knappt orkar lyfta dem när man har kört ett pass :)

Jag älskar att träna benen och det är tur det, för låren är mitt stora problemområde! Nedre delen av låret har en omkrets på 38,4 cm, övre delen är på 51,5 cm... Så ni kan ju föreställa er hur tjocka de ser ut överst :/ Vill att de skall bli fastare iaf, mina gener gör nog att jag får dras med formen av dem :( Min rumpa är ganska okej, kunde varit fastare. Mina vader är jättefina, spänner jag dem så kan jag inte greppa tag i något fett och de är jättehårda. Muskler <3

Det är inte lika kul att träna magen :( Men jag gör det självklart ändå, vill verkligen se musklerna komma fram där och bullen försvinna helt! Vill se revbenen och höftbenen lite tydligare. Min rygg är helt okej utseendemässigt. Dock så brukar jag ha ont i den, vill verkligen ha en riktigt korsett så att min hållning blir bättre. Har en miljard muskelknutor i den också, så det är träning, träning, träning och lite massage för att få bukt på den.

Conclusion:
Skaffar jag ett par baggy badshorts så kan jag nog visa mig på stranden i sommar utan att skämmas ^^

2 kommentarer:

F sa...

Gud blir så peppad och avundsjuk när jag läser de där =) Magen är mitt största problem Usch :(
lycka till!

mmm sa...

ojj .. vad kul att du har blivit så smal:$ ..
jag har tappat motivation totalt :( ..
ngt tips? ;$

stay strong <3 :)

Skicka en kommentar